Fredag, 29. Marts 2024
Navigation
Generelt
off
Kontakt
off
Se indlæg
 Udskriv debat
Nipperhouse
Nipperhouse
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 20 januar 2012 22:30:57
Let øvet


Antal indlæg: 7
Tilmeldt: 20.01.12

Her er mit little tilbud Fruen ved hvad jeg mener med det. et lille indlæg med hvad jeg kan tilbyde

We're back and in action!

We has a new server in CS 1.6 and it has many of the old things you love(d). Now, if you haven't already sign into steam, start up CS 1.6 and add The server Ip to your favourites.

Most of us are around again/still so please come join us, what is a clan without it's players?

We will be upgrading as we go because we are only a 32 slot right now but we want to see that server full!

See you soon,

Nipper (on behalf of the Nipperhouse team)

"If you aren't having fun we aren't doing our job"..



Remember: we are constantly updating and growing. Our goal is to put out the best steam experience one can have with our server and maybe to return some of the lost members.

Have fun and I look forward to playing with all of you soon!

Nipper


MODS:
We offer now PredatorMod - 1 Predator against all others, the predator is almost invisible, and can only be seen if he take against bullets hes fast got plasma pistol speed hight jump and amazing killing streak. the one who take down the predator become the predator.


ZombieMod - Zombiemod is an original mod starts with 1infected ct/terror and the one who get hit or slashed from the zombie become the zombie the zombie have over 1200hp to 2000 depends witch class u chose, there is some special maps we use this mod to so it be more realistic and scary .

RaptorMod - Its kinda the same as the predatorMod but much more fun and shocking.


We have RTD - Knifemodels - Pee - Dookie - Parachute and alot more.

MAPS:
We use all kind of Nipper maps, if some of you dont know what nippermaps is, its a combination between knife/surf/xmas/random maps spookie and fun maps. like cs_spooks you can check on youtube.com we but quality on the maps we come to the server:

We do not copy from other servers and special thanks to my bud Superman, who gave us alot of ideas to those maps.
Stragetic Cockfighting Nipperhouse.Banan
 
FreeZer
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 20 januar 2012 23:52:23
Skriver for meget...


Antal indlæg: 371
Tilmeldt: 04.01.07

WTF er det bare mig der er helt blank eller hvad går det her ud på ?
 
Nipperhouse
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 21 januar 2012 00:09:06
Let øvet


Antal indlæg: 7
Tilmeldt: 20.01.12

Om at joine jeres klan har 32slots server som køre op her om 10dage med alt mulig fun mods maps skins etc. lave et lille hygge hold i jeres klan med de folk med humor hvis i ikke ved hvad the går ud på så invitere jeg jer gerne når servern er oppe for at see hvad jeg mener med fun og random
Stragetic Cockfighting Nipperhouse.Banan
 
Nipperhouse
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 22 januar 2012 18:43:20
Let øvet


Antal indlæg: 7
Tilmeldt: 20.01.12

well men siden det ikke bliver til noget tak alligeveller for jeres tid btw den sidste server jeg havde oppe at køre den holdt over 3-4år vi stoppede beggrund af arbejde over 2000spiller klagede over hvorfor vi lukkede servern ned i cz den tid men tak alligeveller i er velkomne på servern når den er oppe om 1 uge
Stragetic Cockfighting Nipperhouse.Banan
 
DonBot
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 22 januar 2012 20:03:13
Brugers avatar

Gud!


Antal indlæg: 557
Tilmeldt: 22.08.08

tror nok du skulle ha læst lidt mere på lektien inden du udbasunere sådanne ting hos os !!!! .................

DCSA er IKKE en klan men en sammenslutning af 3 klaner !!!!! .....

nu lyder det som om det er noget du har snakket med fruen om hvorfor starter du så ikke med at skrive det du har skrevet herinde til hende !?!?!?! ...........

men da du nu har valgt at lægge det herinde vil jeg godt som CL'er for Team ^CP hører lidt mere om hvad du har at tilbyde og som kan gøre os godt som sammenslutning og hvad du evt. forventer at et evt. samarbejde ............

du kan fortsætte på PM til mig ..........
 
http://team-cp.dk/news.php
Fruen
#6 Udskriv indlæg
Lagt på d. 23 januar 2012 06:20:37
Gud!


Antal indlæg: 100
Tilmeldt: 16.11.08

nu er det lige sådan donbot at jeg havde fortalt vi var en sammenslutning, men han var velkommen til at lægge et indlæg på vores forum, og ikke nødvendigvis skrive det til mig...

så ro på, folk har lov at komme med gode ideer og skrive hvis de har lyst...
Redigeret af Fruen d. 23 januar 2012 06:23:36
 
PropN
#7 Udskriv indlæg
Lagt på d. 23 januar 2012 18:11:58
Gud!


Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 06.10.06

Nipperhouse skrev:
Om at joine jeres klan har 32slots server som køre op her om 10dage med alt mulig fun mods maps skins etc. lave et lille hygge hold i jeres klan med de folk med humor hvis i ikke ved hvad the går ud på så invitere jeg jer gerne når servern er oppe for at see hvad jeg mener med fun og random


Selvom der ikke er opbakning til funmaps blandt dem der har svaret her i forum, så lad det ikke afskrække dig fra at søge ind i en af klanerne. Der er masser af hyggelige mennesker med god humor.
its NOT a dick Banan
 
Goost
#8 Udskriv indlæg
Lagt på d. 23 januar 2012 18:36:20
Brugers avatar

Gud!


Antal indlæg: 836
Tilmeldt: 15.09.06

Øhh hvem er du PropN ej joke vil give PropN helt ret og skulle du/i være en clan ja også her kan du rette henvendelse vi bider næsten ikke Cool

Gammelt kinesisk ordsprog
Hvis man går i seng med en røv der klør,
så vågner man op med en fingre der lugter.
 
www.gdsr.dk; www.dcsa.dk
DonBot
#9 Udskriv indlæg
Lagt på d. 23 januar 2012 18:39:43
Brugers avatar

Gud!


Antal indlæg: 557
Tilmeldt: 22.08.08

hødr hødr Grin jeg har dialog igang med gutten så selv ro på kære frue, og det indbefatter også optagelse i en af vores klaner, men han vil godt ha projektet op at stå inden vi kommer dertil

men husk sødde, samtale fremmer forståelsen ...............
Redigeret af DonBot d. 23 januar 2012 18:40:56
 
http://team-cp.dk/news.php
Fruen
#10 Udskriv indlæg
Lagt på d. 24 januar 2012 06:19:26
Gud!


Antal indlæg: 100
Tilmeldt: 16.11.08

nu er det lige sådan at man ikke altid lige får snakket med alle, men ingen grund til at "svine" folk til der kommer med indlæg i vores forum...
 
Nipperhouse
#11 Udskriv indlæg
Lagt på d. 25 januar 2012 02:30:22
Let øvet


Antal indlæg: 7
Tilmeldt: 20.01.12

Servern er oppe den er klar til eftermidag.
Stragetic Cockfighting Nipperhouse.Banan
 
DonBot
#12 Udskriv indlæg
Lagt på d. 25 januar 2012 12:22:11
Brugers avatar

Gud!


Antal indlæg: 557
Tilmeldt: 22.08.08

og IP dertil !?!?!? ............
 
http://team-cp.dk/news.php
Nipperhouse
#13 Udskriv indlæg
Lagt på d. 25 januar 2012 20:01:55
Let øvet


Antal indlæg: 7
Tilmeldt: 20.01.12

77.66.39.1:28590
Stragetic Cockfighting Nipperhouse.Banan
 
Nipperhouse
#14 Udskriv indlæg
Lagt på d. 25 januar 2012 21:23:27
Let øvet


Antal indlæg: 7
Tilmeldt: 20.01.12

det tog mere tid end mentet mangler bare fastDL
Stragetic Cockfighting Nipperhouse.Banan
 
Nipperhouse
#15 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30 januar 2012 22:10:49
Let øvet


Antal indlæg: 7
Tilmeldt: 20.01.12

SÅ ER DER FASTDL PÅ !!! 77.66.39.1:28590
Stragetic Cockfighting Nipperhouse.Banan
 
Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Sponsored by
Hagested Tømreren
KRS-service
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 258
Nyeste bruger: hilo
Sidste Brugere Online
mistAr 5 uger
MGP11 uger
PrIncess12 uger
DonBot12 uger
Yoda16 uger
BrumBas21 uger
Npdk23 uger
Jubbe23 uger
FreeZer26 uger
bFire31 uger
Copyright © 2009 DCSA