Søndag, 22. December 2024
Navigation
Generelt
off
Kontakt
off
Se indlæg
 Udskriv debat
zeus.inc league
Jinzu
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 24 januar 2009 14:34:28
n00b

Antal indlæg: 4

halløj klan GDSR

Jeg vil høre om i var interesseret i at spil i min zeus.inc league, som kun er for inviterede klaner, på den måde undgår vi såkaldte "weekend" klaner og klaner som springer fra midt i en kamp eller sæson. Meningen med ligaen er at spil nogle kampe under sikre forhold, en af tingene som jeg kan afsløre, er at vi kommer til at køre med XAC (Xray Anti Cheat) som er et "bedre" program end Custodia, da Xray giver dig lov til at se dine modstanders screenshots, eye demo og HLTV vil også blive et krav, hvis det bliver nødvendigt, samt et democrew som består at 1 spiller fra hver klan. Ligaen er selvfølige gratis og derfor vil der heller ikke kom nogle præmire, men hvis det bliver en succes, kan vi ikke udelukke at der vil kom præmire. Regler og diverse ydere informationer vil blive givet, hvis 7 at de såkaldte klaner jeg har i tankerne siger ja til tilbudet.

Klanerne er: Hawks, D2nate, Brun Sovs, Brøderne Bisp, Advanced Teamplay, [GISP] og Infamouos Gaming

Håber vi høre fra jer.
Redigeret af Jinzu d. 24 januar 2009 18:39:54

FreeZer
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 24 januar 2009 16:08:16
Skriver for meget...

Antal indlæg: 371

LOL halløj klan GISP det er nu GDSR forum du skriver i

Jinzu
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 24 januar 2009 18:39:34
n00b

forhelvede, et fail .. men ja det jer jeg mener "GDSR"

Jinzu
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 24 januar 2009 20:32:50
n00b

nejnej det er skam meningen, sandheden er bare af jeg havde glemt at skrive jer på listen, der var efter at jeg har postede mig igennem 3-4 af klanerne at jeg indså at jeg manglede jer. GISP er vel det samme som [GISP] ?

Jinzu
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 25 januar 2009 23:50:34
n00b

halløj klan GDSR

zeus.inc har fået deres egen hjemmeside som er www.zeusinc.dk, før i kommentere det, er jeg klar det kun er et forum og det virker ret "uproffesionel" at køre en liga igennem et forum.
Men vi har et system som nok vil virke, det kræver at i trækker op i bleen og overholder de krav som vi stiller til jer, mere om det kan i læse på vores hjemmeside.

Nu til de praktiske ting. I skal vælge en slags ledere indenfor zeus.inc league, denne person kommer ind i vores democrew, som vil checke demoer ud, at mistænkte spillere.
Denne person skal også arrangere kampene og vil blive en slags kontakt person for de øvrige klaner.

Kampene vil blive afholdt tirsdag og torsdag kl 20:00 - I kan selvfølige ændre det (læs mere på hjemmesiden)

Reglerne er også ved at være på plads, vi har lavet et lille udkast at det, men der skal nok kom ændringer senere hen.

XAC køre vi ikke med i første omgang, da vi ikke har testet det fuld igennem endnu.

I skal derfor sende mig en mail med disse informationer:
-Om i deltager i zeus.inc league #1
-Jeres kontaktperson indenfor zeus.inc league
-Læse reglerne igennem

Til

Alt det her skal i huske til den 1. Marts hvor vi lukker og slukker og gøre klar til de første kampe som er 3. Marts

Hvis i har ideer til ligaen er i meget velkommen til at smide en besked.

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Sponsored by
Hagested Tømreren
KRS-service
Besøgende