Torsdag, 18. April 2024
Navigation
Generelt
off
Kontakt
off
Se indlæg
 Udskriv debat
DCSA Lan Diskussion
mistAr
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 20 marts 2016 21:59:50
Gud!


Antal indlæg: 205
Tilmeldt: 03.12.06

Hej alle, først og fremmest, tak for et super fedt lan :D Jeg har hygget mig, og jeg glæder mig allerede nu, til næste lan. Syntes at det er utrolig fedt, at vi kan få samlet så mange, og få en fed weekend ud af det :D

Der til, vil jeg så sige, at i år, stod jeg for seedingen, og det er satme en svær opgave...
Det er selvfølgelig nemt nok at lave 5 grupper, og dele de 35 spillere op i 7 og så bare smide de 7 dem i 5 grupper. - Men det skal jo også være fair.
Jeg kommer selvfølgelig for hyggens skyld. Men, når det så er sagt, går jeg altid efter at vinde også, og det gør vi alle vel? :D
I år, sad jeg med 35 navne, og skulle så fordele dem nogenlunde "fair" - sådan så der ikke var et hold der dominerede det hele, eller flere. Og altså, nogle af holdene blev fine, og nogle blev ikke..

Da det hele foregår ved lodtrækning, gør det det endnu sværere, fordi så skal alle 7 hold jo helst gerne være "lige", men da vi ikke er 7 1'ere, og 7 '2ere, og så videre, til hvert lan, er det svært.
Jeg har prøvet at dele det op i høje og lave 1'ere, og høje og lave 2'ere, dog syntes jeg stadig at det kunne gøres endnu bedre. Men umiddelbart kan jeg ikke lige komme på en metode, hvor det skulle kunne gøres bedre.

Derfor dette opslag. Jeg håber at deltagerne til dette års DCSA Øst Lan, og kommende, såfremt forrige lan, vil tage jer tid til at tænke over, hvad der kunne forbedres til DCSA Lan.
Dertil skal det dog nævnes, at det er ikke sikkert, at vores metode ændres ved de kommende lan. Jeg tror bare, at det kunne gøres bedre, men når det kommer til hvordan det kan, er jeg stået af.

Håber i vil bruge lidt tid til at tænke over det - og gerne skrive hvad i er kommet frem til.

Derudover, vil jeg også gerne lige have med, at dette behøver ikke kun være forslag mht. seeding, men til DCSA lan generelt :)

Mvh. mistAr/Mikkel =D
 
http://www.mspeed.dk
mistAr
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 20 marts 2016 23:03:58
Gud!


Antal indlæg: 205
Tilmeldt: 03.12.06

Dertil skal det siges, at jeg har lavet en "efter-seedning" af dette lan, så hvis det er mig som til næste lan seeder, så har jeg noget at gå ud fra, så jeg ikke står på bar bund med en tom liste og 35 navne =)
 
http://www.mspeed.dk
Goost
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 22 marts 2016 09:45:38
Brugers avatar

Gud!


Antal indlæg: 836
Tilmeldt: 15.09.06

ja det har aldrig været nemt at seede til lan, men måske kunne man seede som vi gør nu og spiller en kamp mod alle og derefter deles op i to grupper de bedste hold mod hinanden og de lidt mindre gode hinanden, så kunne vinderne at gruppe 1 møde vinderen af gruppe 2 i en finale om guld og sølv samt nr. 2 fra gruppe 1 mod nr, 2 fra gruppe 2 om 3 4 pladsen

det er kun en ide jeg har tænk på og stadig andre ider skal være yderst velkommen
Gammelt kinesisk ordsprog
Hvis man går i seng med en røv der klør,
så vågner man op med en fingre der lugter.
 
www.gdsr.dk; www.dcsa.dk
MGP
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 19 juli 2016 12:59:09
CPL-materiale


Antal indlæg: 182
Tilmeldt: 25.11.08

Kunne man kigge på eller sammenholde med den ranking (Silver, Gold Nova etc.) man har i CS:GO også?
Ville det hjælpe?
Mvh. MGP

audio.egehaven.dk/Logo_.gif

www.MGP-ProjectS.com
 
http://www.MGP-ProjectS.com
Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Sponsored by
Hagested Tømreren
KRS-service
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 258
Nyeste bruger: hilo
Sidste Brugere Online
mistAr 8 uger
MGP14 uger
PrIncess15 uger
DonBot15 uger
Yoda19 uger
BrumBas24 uger
Npdk26 uger
Jubbe26 uger
FreeZer29 uger
bFire34 uger
Copyright © 2009 DCSA